Behind the closed door

Jag lever. Nu vet ni. Haha, nä men seminariet igår var inget att vara rädd för. De andra studenterna i min grupp var helt okej och en blev jag positivt överraskad över. Bra när det är så och inte åt andra hållet. Oliver var ingen sträng handledare heller som man behövde vara rädd för. Haha. Han är ju ingen Agneta, men jag kom på att jag tyckte det var skönt. När Oliver gav sin feedback så pustade jag faktiskt ut. Det var som att han sa det jag verkligen behövde för att få min historia dit jag ville, med Agneta blev det bara att det skulle vara cencern och Alice som stod i grunden och jag tappade lite med hela historien med de andra som jag ville ha med. Det är ju frivillit för oss att ändra det som dom säger eftersom det är våra manus, men samtidigt som Oliver pratade så kom det upp bilder av en del scener som jag har med men som varit lite lösa, men som nu fick en betydelse. GULD! Jag trodde aldrig att det kunde skilja så mycket på Olivers och Agnetas ord, men de sa jag mot varandra verkligen. BTW, kommer ni ihåg då jag skrev om att jag kommit på att jag egentligen skriver en historia om vänskap? Oliver frågade nämligen vad det egentliga temat var i min historia. Inte tänkte jag så djupt på det utan jag svarade att det liksom var att tre tjejer skulle ha en annan syn på fotboll än andra tjejer kanske har som inte själva spelar fotboll. Han svarade med att säga att han tyckte att det var vänskap och att det var det jag skulle fokusera på. Haha. Soooo, I was right ; ) Ja kära ni, vad intressant för er att läsa. Men ni vet ju att jag måste få ur mig lite ; )

Nu ska jag fixa med det sista och sedan knalla iväg till skolan. Ingen lunch har jag så jag kanske får springa in på pressbyrån eller restaurangen i Forum innan jag börjar. Vi får se hur det blir med bion sen. De skulle specialvisa filmern för bara oss, men samtidigt vet jag verkligen inte om jag hinner. Lutar mot att jag inte gör det : ( Det där förbaskade seminariet imorgon. Just nu ångrar jag lite att jag varit helt insnöad på hemtentan plus gårdagens seminarie att jag inte ens tänkt på att börja läsa manusen till morgondagen. suck. Men aja, vi får se som sagt : )

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0