En för laget



Jag pratade nyss med mamma. Av någon anledning håller hon på och läser boken om Zlatan, hon som inte ens gillar fotboll! Iaf så berättade hon att det hade stått lite om då Zlatan såldes till Barca. Tydligen ville han lämna Inter för ett lag i Spanien, helst Barca eller Real. Ett tag var det på tal att han skulle till Real och att de då skulle betala en summa pengar plus en spelare. Vem var denna spelare? Jo, Higuain. Det är ju inte första gången det varit prat om att ta honom plus en summa pengar för att istället få en annan större spelare. Någon som kommer ihåg Fabregas? Ibland är jag så sjukt glad över alla Madridistas så jag vet inte vad. I fallet Fabregas var det ju faktiskt fansen som satte ner foten och bad att de inte skulle röra vår Pipita. Tack för det. Förhoppningsvis börjar väl presidenten inse nu att Higuain faktiskt är en av världens bästa och ska banne mig inte bytas ut! En av mina största rädslor...

Ikväll är det Clasico i Copa del Rey som ni vet. Jag ska se matchen. Det spelar ingen roll att jag ska vara i skolan tio, jag SKA se matchen. Alla spelar har blivit "called" och kommer finnas på plats. Men en gnutta tur får jag alltså se båda mina pojkar + mina reserver. Haha. Åh, jag längtar redan <3

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0