En plats för alla som tror


Orginalbild

Higuain och Ronaldo är de spelarna som är mest effektiva på att sätta bollen i nätet, inte bara i La Liga utan bland de fyra största ligorna i världen. Det säger ju en del. Higuain ligger på första plats och Ronaldo på andra. Messi kommer på plats tre och Ibrahimovic på plats tio. Att min pojke ligger först bland dessa stora namn värmer mycket i hjärtat. Snart kan det väl inte vara någon som tvivlar längre på hans storhet? Jag fattar inte att han inte får samma plats i rampljuset som alla de andra stora. Aja, då får jag ju ha honom för mig själv...eller ja, jag och alla andra Madridistas ; )

BTW, efter helgens matcher har Real utökat sin ledning i ligan och ligger nu hela sju poäng före Barca. GULD!

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0