En titt in i framtiden...

Jag lovade så här kommer nu startordningen i Melodifestivalen 2012 : )

Deltävling 1: Växjö 4 februari
1. Sean Den Förste Banan - Sean Banan
2. På Väg - Abalone Dots
3. I Want To Be Chris Isaak (This Is Just The Beginning) - The Moniker
4. The Boy Can Dance - Afro-Dite
5. Mystery - Dead By April
6. Salt and Pepper - Marie Serneholt
7. Jag reser mig igen - Thorsten Flinck och Revolutionsorkestern
8. Euphoria - Loreen

Deltävling 2: Göteborg 11 februari
1. Soldiers - Ulrik Munther
2. Baby Doll - Top Cats
3. I Din Himmel - Sonja Aldén
4. Adrig, Aldrig - Andreas Lundstedt
5. Stormande Hav - Timoteij
6. Shout It Out - David Lindgren
7. Det Går För Långsamt - Mimi Oh
8. Ge Aldrig Upp - Thomas Di Leva

Deltävling 3: Leksand 18 februari
1. Youngblood - Youngblood
2. I Mina Drömmar - Maria BenHajji
3. Förlåt Mig - Mattias Andréasson
4. Just A Little Bit - Love Generation
5. Sanningen - Carolina Wallin Pérez
6. Lovelight - Andreas Johnson
7. Why Am I Crying - Molly Sandén
8. Mirakel - Björn Ranelid feat. Sara Li

Deltävling 4: Malmö 25 februari
1. The Girl - Charlotte Perrelli
2. Allting Blir Bra Igen - OPA!
3. Land Of Broken Dreams - Dynazty
4. Don't Let Me Down - Lotta Engberg och Christer Sjögren
5. Goosebumps - Hanna Lindblad
6. Kyss Mig - Axel Algmark
7. Why Start A Fire - Lisa Miskovsky
8. Amazing - Danny Saucedo

Yes där har ni det! Hoppas ni hittar något som ser intressant ut. Själv har jag några favoriter som jag hoppas håller när man ser/hör dem också...

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0