Just one minute more...


Orginalbild

Jag fattar inte vad det är för vacka jag kommit in i. Av någon anledning kan jag inte sova. Jag ligger där i sängen och vrider och vänder på mig och somnar liksom aldrig. När jag väl somnar så vaknar jag tusen gånger innan jag tillslut vaknar tidigare än planerat ändå. Usch. Funderar helt ärligt på att ta en sovdag på typ torsdag om det inte blir bättre innan dess. Jag kan ju inte gå runt och vara trött heller!!

Igår blev jag äntligen klar med min hemtenta i genreanalys. Jag blev nöjd. Det som gör mig lite rädd är att det inte kännts riktigt bra på de andra hemtentorna och de har jag alla fått godkänt på. Betyder det att när det nu känns bra direkt så kommer det bli underkänt? Åh, jag hoppas inte. Vore ganska skönt att vara klar inte behöva bry sig om det när andra kursen börjar. Jag kommer ju ändå få rest på analysuppgiften i manuskursen, och jag tycker det kan få räcka! Nu när jag äntligen blivit av med den där tentan som förföljt mig sedan jag började på universitetet. Hmf.

Nu bär det strax av upp mot gymmet. Styrkepass står på schemat. Hur fn jag nu ska orka det. Träningsvärken lär ju komma tillbaka, men det gör inte så mycket. Kanske borde jag hälla iskallt vatten i en hink och stoppa ner huvudet i. Då kanske jag piggnar till. 
OCH, om ni går på stan och går in på Claes Ohlsson och ser en skrivare och det bara står en kvar, don't take it!! Jag måste nämligen åka dit och köpa en för att kunna skriva ut hemtentan och oppositionen för mogondagen och jag tänkte att jag inte skulle behöva åka hem till landet för att göra det. Missförstå mig ej, jag älskar att åka hem till landet, men om jag köper en egen utskrivare så behöver jag inte stressa med oppositionen när jag kommer ut dit...

Roligt inlägg?
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0