On the Run


Orginalbild

Det bidde en seger för mina vita igår med. Efter första halvlek låg de under med 0-1, men i andra halvlek sköt Higuain och Callejon in varsitt mål och gav Real vinsten. Så ska det se ut. Dock håller jag med Ramos när han säger att de måste bli bättre i första halvlek också för att inte behöva lite på andra halvlek. Med denna vinst leder de för tillfället ligan med fem poäng, men Barcelona har ju en match mindre spelad. Om Barca alltså vinner sin match idag är det tre poängs ledning som gäller. Vi får väl hoppas att Reals vinsttåg fortsätter!


På onsdag är det ett El Clasico. Real och Barca möts på Bernabeu för spel i Copa del Rey. Lyckliga jag sitter här och är lite varm i hjärtat då denna match visas på en kanal jag faktiskt har. Jag har nämligen bestämt att inte gå ut och se den, det går så dåligt för grabbarna när jag gör det. Nej, när jag satt hemma och kollade för ungefär ett år sedan så vann dom. Vi kör på det va? ; )


Orginalbild

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0