Så ska det banne mig låta


Orginalbild

Jag kan inte hjälpa det, men jag älskar musiktävlingsprogram! Jag älskade i skolan när vi körde musikquiz, speciellt då de körde mycket schlager. Varför har jag denna gen? När jag bodde hemma brukade jag och mamma tävla mot varandra och vann typ varannan gång. Nu är Så ska det låta tillbaka, den musiktävling jag vann flest gånger där hemma i soffan. Regerade över mamma nästan varje gång. Någon gång hade jag en dålig dag och bjöd mamma på segern. Tråkigt nu att se det själv. Ingen att tävla med, bara mig själv. Snyft. Men återigen, varför har jag denna gen? Helt konstigt. Det känns som en sån där grej man gillar om man är äldre, inte när man är 20. Äsch, jag älskar det och så får det vara ; ) Pssst, på webben sköter Weise snacket. Kul att se honom igen...

Idag har det i vanlig ordning varit en stund på gymmet. Den här gången körde jag 62 minuter på löpbandet. 5 minuter gå, 1 minut spring var det som gällde. Jag är lite rädd att jag sträckte mig. Ajajaj. Imorgon tänkte jag ta vila från gymmet då jag ska träffa min grupp, ha föreläsning och gå på möte med Lösnummer så vi får se om det går över tills tisdag då det är styrka igen. Hoppas.
Filmvisning samt årsmöte med Örebro Filmklubb har hunnits med också. Nu är jag officiellt invald i styrelsen. Det är ju trevlans. Har jag berättat att det har varit på gång? Jag vet att jag försökte hålla det lite hemligt, men tror att det kommit fram någon gång. Haha. Vi ska göra detta till ett riktigt bra år med förhoppningsvis många filmvisningar och en riktigt bra filmfest i början av hösten. Jag är taggad. Nu kör vi! 

Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: Martina

Vad är Örebro filmklubb för nåt?? :D

2012-01-22 @ 23:18:27
URL: http://mrponny.blogg.se/
Postat av: Emma

Det är en förening där alla Örebroare som vill får bli medlemmar. Vi ska försöka visa så mycket film som möjligt och den film vi visar är sån film som man kanske inte hittar på sf. Ofta kan det vara lite äldre film också. Lite annat än mainstream som man är van vid alltså ; ) Sen ordnar vi Örebro Filmfest också som är i September/Oktober som är en lite mindre filmfestival. Ofta håller filmvisningarna till på Roxy : )



Säg till om du är sugen på att bli medlem. Alla är välkomna : D

2012-01-23 @ 19:41:44
URL: http://rockpophiphop.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0