Träd och tivoli

Två ord som sammanfattar scenen i Melodifestivalen 2012. Iaf om man ska tro scenografen, och det bör man väl göra. Jag har kollat på ritningen också och det kan bli coolt. Jag tror det är svårt att säga nu på detta stadiet om det kommer bli guld eller inte. Detta kan bli hur bra som helst, eller så blir det en flopp. Det är iaf en lång catwalk från scenen till greenroom vilket ju kan vara ganska coolt. Jag som gillar modernt kan knappt bärga mig att få se hur detta allt kommer se ut med ljus och när det är klart. IIIIIHHHH. Det är banne mig inte långt kvar nu!

Uppdatering: Catwalken jag pratade om kommer fylla en funktion. De vykorten som är innan varje bidrag kommer vara till största delen live. Vi kommer få se hur artisten går längst catwalken upp på scenen. När jag tänker på det så kommer jag bli sjukt nervös. Jag brukar kunna bli nervös annars med, men nu när man kommer få se artisternas nervositet blir det ju ännu värre! Hua. Men men, som sagt, jag tror det kan bli riktigt coolt visuellt.

Orginalbild

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0