U R kinda amazing

Jag dricker te. Jordgubbste. Jag gillar inte ens te. Nej, usch. Men jag vill lära mig. Det låter så himla mysigt när folk säger att de ska ta en kopp te. Te är ju bättre än varm choklad. Det är vuxnare. Just nu blev jag sjukt sugen på scones, men jag har inga ingredienser hemma så såna kan jag inte göra. Tror banne mig att jag ska köpa hem det och göra till helgen. MUMS! Om jag har något gott till tet kanske det också blir gott. Vem vet?

Idag var jag uppe vid gymmet och körde styrkepasset. Duktig. Exakt hur det blir med träningen de andra dagarna kan jag ju inte helt bestämma, det beror helt på vem jag ska göra denna veckas uppgift med. Dock har jag och Mina som sagt planerat att återvända till zumban på torsdag. GULD! 

Igår i skolan var det en som sa att han tyckte att vi inte hade något att göra. Denna vecka hade vi föreläsning igår och seminarie imorgon. Om sen uppgiften är lika som förra veckan så är inte den så jobbig heller. Jag kan hålla med honom. Ska det inte bli jobbigare än såhär? Hmm. Tror dock det kommer när vi kommer igång med responsarbetet och sånt också. Personligen har jag ju haft lite att göra dock med manuskursen. Första "work in progress" av mitt manus ska ju skrivas. Just nu har jag 8 sidor och det ska bli runt 90. Hua! Och ännu har jag inte löst mina scenproblem : ( What to do?
BTW pratade en människa om att om man vill kan man fortsätta på fritiden med att skriva manus och få kritik från en grupp på exakt samma sätt som vi gör i manuskursen. Det låter inte helt fel vill jag lova! Anneli som jag gick med i höstas samt nu i vår och som även är ordförande i filmklubben går tydligen på det där så jag ska prata med henne när vårterminen börja lida mot sitt slut. Vore så guld att fortsätta för oj vad jag tycker det är kul! Tusen idéer har jag också som jag måste försöka få ner på papper. Vi får se hur detta går... : )

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0