Underworld: Rise of the Lycans

Orginalbild

Jag gillade den första Underworld. Men jag måste säga att den var ganska dålig i jämförelse med Underworld: Rise of the Lycans. Jag är verkligen en av dom som gillar uppföljare, även om detta är en slags prequal till den första. Jag tänker inte avslöja något för er som inte sett den första, så egentligen kan jag inte säga någonting. Haha. Men jag älskar Lucian och Sonjas kärlekshistoria, den är tio gånger bättre än den mellan Selene och Michael. Michael Sheen, som spelar Lucian, är helt underbar! Detta är ju hans film. Dock tycker jag det är tråkigt att man redan vet hur det ska sluta om man sett Underworld där man får se lite av detta som backstory. Hade varit intressant att se denna först. Dock får man ju inte samma känsla av Underworld då. Haha, det går runt i en cirkel ; )

Om de valt att skapa "The Lycans" - varulvarna - i datan istället för att göra dom så verkliga med kostymer hade detta helt klar varit en favorit, men varulvarna blir liksom inte tillräckligt skrämmande för att jag ska köpa det. Man ser ju att det är kostymer. Men å andra sidan får den väl ett plus då de vill göra den mer verklig...

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0