When hope is all you got

Nu har min recension av New Year's Eve kommit upp på Lösnummer. Ni hittar den här om ni är intresserade.

Sista dagen hemma idag. Imorgon beger jag mig till stan återigen. Ska faktiskt bli lite skönt att komma tillbaka till min lägenhet och sköta mig själv. Dock hade jag planerat att ta lite kort på småttingarna, alltså de små ponnisarna, innan jag åkte, men jag har inte hunnit. Pluggandet har tagit över. Sorry. Men jag antar att de är kvar till nästa gång jag återvänder hem. Det är ju inte så långt liksom ; )

Vi har fått nya grupper i manuskursen. Suck! Inte hamnade jag med de jag ville inte. De jag nu ska ha seminarie med hela våren är väl inte direkt dåliga, men jag hade gärna varit med några både med gamla gruppen och den andra gruppen som nu hamnade i den grupp jag inte hamnade med. Jag drar mig för att skicka in mitt treatment också. Usch! Först var jag nöjd och tyckde jag lyckats få till det, men nu tvekar jag. Om vi bara hade fått ha ett seminarie till innan det ska vara klart och betygsättas. Jag är inte riktigt redo än. Nope. Inte än. Och jag vill byta historia till en fantasy. Så mycket roligare. Jag börjar tröttna på den histora jag skriver nu. Det är ju egentligen inte alls min genre. Hmm. Aja. Lite sent att ändra nu kanske. Bara att köra på ett lite halvdåligt och hoppas på det bästa.

Ska jag köra lite hemtenta nu på kvällen eller vänta tills imorgon? Hmmmm

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0