I'm gonna make this place your home

Dagen blev inte fullt lika sen som gårdagen. Det hade ju inte gått. Hur skulle det se ut om jag tog sovmorgon hela förmiddagen två dagar i rad? Nej, kära nån. Gick därför upp cirka en och en halv timme tidigare idag. Haha.

Hela dagen kommer spenderas med lägenheten. Får se hur långt jag kommer idag. Jag har redan blivit distraherad med att göra om en låda jag har till en Spanien-låda. Har kommit på att jag ska köpa färg och sedan åka hem till landet för att måla den. Kanske nästa helg? Vem vet. Jag är ganska säker på att jag kommer bli distraherad ännu en gång. Jag måste ju faktiskt fixa min Spanien-vägg. Och lösa vart jag ska sätta en av mina låttexttavlor. Jag var ju tvungen att ta ner den när jag satte upp bordet. Vi får se vart den tar vägen. 

Nu ska jag se om det finns någon lunch att äta. Jag har förälskat mig i mackor. Meeeen, inte kan jag sitta här och äta mackor hela tiden. Nej nej nej.... eller ja. Haha. Vi får se vad jag hittar på. 

Ha nu en lugn och förhoppningsvis bra söndag. Imorgon tar vi nya tag med en nya vecka.
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0