I'm gonna talk like this

Det här med sommarpratarna i P3. Ja, jag skrev ju igår om hur ledsen jag var över att jag missat Elsa. Ibland har man dock lite tur så nu har hon lagt upp en länk på sin blogg. Jag lägger upp den också. Vill ni lyssna så hittar ni det här. Jag har ju hört henne prata förut, men inte visste jag att hon hade en så behaglig radioröst. Det känns iaf inspirerande att lyssna. Nu blev jag sjukt sugen på att skriva klart min sommarkrönika, som är vår version av sommarpratarna. Haha. Kände också att det vore hur kul som helst att sitta där vid radion, berätta om stunder i mitt liv som betytt något extra och spela passande musik. Åh. Kanske ska satsa på att bli kändis bara för att få sitta och sommarprata en dag. Haha, eller kanske inte. ;)

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0