Rockin all day long

GOSH! Jag älskar Non Stop. Haha. Så gott. Som tur är orkar man inte hur många som helst innan illamåendet kommer. Annars hade jag suttit och ätit dom non stop. Höhö.

Det känns som att tiden på jobbet börjar rulla förbi ganska snabbt. Speciellt eftermiddagarna. Skönt! Det är ju redan augusti nästa vecka. Ojoj. Och jag måste lära mig att förstå att när folk frågar när jag slutar så menar de inte för dagen utan för sommaren. Haha. Andra gången idag. Typiskt mig att misstolka. Det var en som pratade om att det fanns en tjänst ute som verkade vara det jag gör. Oh no!! Om de anställer en nu kan de ju inte anställa mig sen. Hmm. Får väl hålla tummarna för att det finns något annat för mig sen då. Helt sjukt att jag som sagt redan börjar oroa mig för sånt här. Men men, sånt är livet.
Annars på jobbet har jag nu gjort klart allt jag ska. Det betyder att jag bara har posten som tar någon timme och sen att hjälpa handläggarna. Det jobbiga är bara att jag tror de är lite rädda att be mig om hjälp. Jag skickade ut ett mail till dem idag, men det var bara en som kom. Hmm. Men förhoppningsvis kanske det kommer några fler imorgon. 

Imorgon får vi se om jag beger mig ut till landet eller stannar hemma i stan. Är så sjukt trött att jag är lite sugen på att bara vara hemma i lägenheten den här helgen. Men det är ju trevligt på landet och jag kanske kan få lite på manusfronten gjort. Den här veckan har allt sånt fått vila. But I don't know. Jag får tänka till imorgon helt enkelt.

Igår började jag kolla på Batman filmerna. Den första var helt okej. Inte min stil lika mycket som Spider-Man är, men helt klar bra. Vet inte om jag vågar kolla på den andra. Haha. har hört att den ska vara något utöver det vanliga och Jokern sjukt läskig. Kanske får vänta så jag kan se på dagen. Eller nåt ;) Jag läste en recension av den sista nu och där avslöjades en sak från den andra. Typiskt. Men det var kanske tur att jag fick veta det, annars hade jag dött en smula! Tror jag. Haha

Hoppas alla har haft en bra dag!
Goodnight and Goodbye



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0