The End Of All Your Life

Jobbet. Jag börjar komma in i det mer och lära känna människorna lite närmare. Speciellt de som jobbade förra året också. Det är kul. Något som är mindre kul är dock mitt skrivbord på kontoret just nu. Det är högar vill jag lova. Höga högar. Jag börjar undra lite vad de gjort när jag varit borta. När jag åkte till Madrid var vi ikapp, bara expedieringen som var lite efter. Nu när jag kom hem så låg det post från flera dagar tillbaka. Igår lade jag in post från den 28:e juni. Välkommen tillbaka! Och när jag gick idag hade jag nästan ångest för att jag inte stannade några timmar extra. Men jag tar det på måndag. Vore bra om jag kunde komma ikapp. Och nästa vecka har jag lite hjälp av en av handläggarna med administrationen, sen är jag själv i två veckor. Är lite stolt över att de litar på mig så mycket att jag får ta hand om det själv, samtidigt som det är lite läskigt. Men men. Jag ska göra mitt bästa, och det finns allt några handläggare kvar som kan hjälpa om jag kör fast. Muy Bien. 

Jag ska försöka skriva lite mer på bloggen nu när jag är hemma igen. Det blev ju några inlägg i Madrid, men ibland blev det ju stopp. Förlåt för det! Dock vet jag ju att folk är lite borta över sommaren så det kanske inte gör så mycket. MEN, ändring nu! Fler inlägg kommer..

Tänkte försöka börja lite på min sommarkrönika till Lösnummer nu. Jag är sist ut av sommarskrivarna, men som den perfektionist jag är vill jag ha den nästan perfekt - och då måste jag börja tidigt! Ska också börja skissa på mina webbkrönikor som ska upp i höst. Kommer bli sjukt kul! Har ni några filmförslag som har något budskap som är intressant att fundera kring? Det är nämligen det mina krönikor kommer handla om (som jag berättat om förut). Tipsa gärna! :)


Bilden ovan är nu inskickad till "Lösnummer på semester". Kommer väl upp någon gång i framtiden skulle jag tro. Den är tagen i Madrid och läsaren är självklart Mina med sin nya fina tröja på sig (jaa, jag har också en!!). Tror det bara är på facebook det kommer ut. Håll utkik om ni gillar Lösnummer på fb. Gillar ni inte - gör det! Haha.

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0