Vänta bara en liten stund...

Men det är ju typiskt. Jag var uppe vid Coop efter jobbet och hämtade ut mitt rekommenderade brev jag fått - vilket visade sig vara från Madrid, YEAY! - och självklart glömde jag ta ut pengar. Imorgon ska vi nämligen åka buss till Naturenshus och äta. Ångrar lite att jag skrev upp mig på det där. Haha. Det är ju bara dyrt och hälften av de som ska med känner jag inte. Men men. Det blir säkert kul. Hoppas jag. 

Annars då? Händer inte så mycket mer än jobbet på dagarna. Blir så sjukt trött efteråt, orkar typ ingenting. Måste städa och tvätta sådär efter Madrid och landet, men jag har inte orkat än. Tror det får bli i helgen, även om vi har pratat om att jag ska åka hem i helgen också för att fira lite födelsedagar. Vi skulle fira när jag kom hem, så det börjar väl bli dags nu? Yesbox. Men vi får se. Är nog bättre om jag är hemma och fixar så får vi ta firandet någon annan gång. Typ nästa helg. Haha. Muy Bien.

Nej, nu ska jag försöka få lite krönika skrivet. Och så...
Goodnight and Goodbye 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0