6 juni

Nationaldagen idag då. Är det inte idag det ska vara soligt och alla ska sitta ute och äta jordgubbar och färsk potatis? Känns inte riktigt som en sån dag. Vi kör midsommar istället. På nåt sätt känns det som man firar mer då. Eller just det, jag får ju inte riktigt fira det i år eftersom jag är i Madrid då. Men ändå. Nåt måste man ju hitta så man kan fira?

Tillbaka till nu. Jag och Katrina hade ju planer på Stadsparken, men efter att ha konstaterat att vädret inte är det bästa bestämde vi att skippa det. Får se vad som händer istället. Eventuellt åker jag ut till landet idag, annars får det bli städ- och tvättdag hela dagen. Sounds fun? Och sen blir det något så jag får komma ut. Jag vägrar att sitta inne hela dagen även om vädret inte är så roligt. Vissa stunder tittar ju faktiskt solen fram en smula ;)
Hmm, just ja. Måste fixa med artikel också. Sammanlagt, med delen från Grythyttan som en annan tjej skriver, skulle den vara drygt 5000 tecken. Jag har drygt 5000 tecken själv. GAH! Måste alltså verkligen sätta mig ner och bara ta bort en massa. Speciellt då jag ännu inte fått med allt jag behöver. Även börja med packningen tror jag att jag ska göra. Om man börjar lite smått så vet man ju vad man behöver fixa innan. Hur mycket som ska tvättas, vad man behöver köpa in osv. Bra tänkt! Haha

Nu ska jag inte uppehålla er längre. Ha en fin nationaldag nu alla!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0