En dag i taget

Nu kommer det se konstigt ut igen efterom inte alla bokstaver finns pa de har datorerna. Ursakta for det. Hoppas det inte blir for jobbigt att lasa :)

Just nu har jag sjukt ont i fotterna. Mina och jag har gatt och gatt. Bland annat var vi borta dar vi bodde forra gangen vi var har och kollade. Vi vill tillbaka dit. Haha. Sen sag vi hotell precis overallt! Vi ar lite taggade pa att byta vill jag lova. Imorse nar vi at frukost kom det en massa poliser som gick runt och kollade. Bland annat gick de in i rum och fotade. En polisman kom fram till oss och sa nagot. Vi var sa nervosa att vi forst inte fattade vad han sa. Sen kom vi pa att han bara sagt "Smaklig maltid!". Haha. Nar vi gick sen stod de och pratade med en tjej som bor har. Hmm. Vi undrar allt vad som hant. Eftersom det var sa manga poliser maste det ju vara nagot speciellt liksom. Om det bara varit nagot litet som blivit stulet kanske det kommer tva poliser, max. Nu var det minst fyra pa var vaning och tva som stod och pratade i trappuppgangen. Trevlig. Not. Ja, ni forstar kanske att det kandes som lite menat to be att ga forbi alla dessa hotell. Haha. Vi kan liksom inte direkt lasa in vara grejer och kommer behova flytta pa oss nagra ganger under tiden vi ar har. Nu de tva forsta natterna sover vi inte ens i samma rum. Varfor? Jo, for de var sa sakra pa att vi var sana som inte skulle dyka upp. Ehm, jaha. Okej. Tack.

Annars ar det toppen har borta. Staden ar samma stad. Min stad. Madrid. Nu hoppas vi bara att det loser sig med boende ocksa. Vi har ju liksom inte alls rad att flytta egentligen. Meeen, det blir nog bra tillslut :)

Kan for ovrigt meddela att det var lite kul igar nar jag ringde hostellet. Det var nagon kille som svarade och som lat ganska gammal. Han svarade "Yeeeeeeeees" (tank det valdigt sliskigt). Nar jag sen sa att jag och Mina skulle komma ikvall sa han "Tonight, yeeeeeeeeees" (samma sliskiga satt). Haha. Nar vi sen kom hit var han bara nagra ar aldre an oss. Trevlig. Inte saaaa sliskig som han lat pa telefon. Men vi blev allt lite oroliga dar ett tag. Haha. Sana ar vi ;)

Hoppas ni har det bast hemma i Sverige!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0