Feel like singing



Ett sånt här kontor vore inte fel!

Åh vad skönt det känns med ren lägenhet! Nästan det bästa som finns. De två första maskinerna av tvätt är på också. Känner att jag inte riktigt kan packa klart innan tvätten är klar då mycket som ska med finns i maskinerna. Men det blir nog bra ändå. Måste ju ändå var uppe längre än jag egentligen vill då Spanien spelar sena tiden. Får vara lite tröttare på jobbet imorgon helt enkelt. Det gör inget! 

Idag på jobbet blev det lite roligare. Lärde mig att expediera så nu har jag iaf lite att göra. Haha. Kändes som att dagen försvann väldigt fort. Annars brukar jag få sitta och räkna ner minuterna, men inte idag. Idag kom plötsligt en och sa att det var dags för fika. Då hade jag ju nyss satt igång igen. Och vips var klockan slagen och jag fick bege mig hem igen. Ganska skönt ändå när dagarna är så. Hoppas de blir så hela sommaren, för då är det snart höst igen. Nu när jag kör jobb på sommaren och plugg resten nästan längtar jag till hösten. Lite extra nu också då det vankas C-uppsats. Både jag och Beatrice är sjukt taggade! IIHH!

Hoppas ni haft en underbar dag alla! 
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0