In another world

Nu testar jag blogga från mobilen, se hur det går. Ser det konstigt ut vet ni varför ;)
Idag var jag och familjen ute i Wadköping och fikade. Mys! Sen blev det en långpromenad för min del innan god mat serverades. Inget att klaga på. Inget mer att egentligen berätta. Haha.

Lite sur är jag på de som under kvällen befann sig i ett visst hus. Jag frågade flera gånger om vi skulle se matchen mellan Tyskland och Portugal och alla sa samtliga gånger ja. När jag sen kommer dit kollar de på nåt annat och säger att de inte ska se matchen. Hmm. Tur att Ia lånade sin TV till mig. Dock kollade jag inte klart då jag inte kände att det hände så mycket. Sparar mig tills imorgon då mitt Spanien spelar. Tufft motstånd dock i form av Italien. Ska troligtvis se matchen med Martina, som hejar på Italien. Haha. Men det blir nog bra. Funderar på om Ramoströjan ska åka på också? Tåls helt klart att tänka på!

Kan berätta också att jag och Elin blivit godkända på manusportföljen. Så skönt. Då kan jag verkligen pusta ut. Ingen rest! GULD!

Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: Martina

Om du tar Spanien tröjan tar jag Italien tröjan! Hihihi ;)

2012-06-10 @ 00:02:14
URL: http://mrponny.blogg.se/
Postat av: Emma

haha (y)

2012-06-11 @ 17:35:40
URL: http://rockpophiphop.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0