So tired of lovin you

Att bara sätta sig ner en stund och chilla är verkligen inte överskattat. Tänkte sätta igång direkt jag kom hem med städning, men jag behövde verkligen sätta mig ner en stund. Idag på jobbet har vi kört inlärning för fulla rullar. Tror jag nu kommande tre dagar mest kommer jobba på. När jag kommer hem från Madrid blir det lite mer inlärning. Och ja, jag ska upp till jobbet dagen efter vi kommer hem. Vi lär ju komma till Örebro på natten någon gång så det kanske inte blir så mycket sömn. Varför sa jag att jag kunde komma och jobba torsdag, fredag? Bajsapa. Tänk om vi bestämmer oss för att sova i Göteborg. Kommer ju inte gå. GAH! Får jag skrika en stund? Bra, då gör jag det. 

Fick också veta idag att jag kommer få ta hand om hela administrationen själv i 2 veckor i sommar. Tack liksom. Känns som lite väl stort ansvar kanske. Visst finns några bygglovshandläggare på kontoret, men jag vill ju inte springa och störa dem hela tiden! De sa att de tror det lugnat ner sig lite då, men ändå. Tänk om jag gör allt fel och hela skiten rasar ihop. Nej fy. 

Till imorgon beställer jag härmed INTE regn till morgonen när jag cyklar till jobbet. Var verkligen inte okej imorse. Gick helt dyngsur halva dagen och hade dessutom en vit tröja...genomskinligt? Oh yes. Jag har haft bättre dagar. Haha.

Och om du på något sätt kunde försvinna ut från mina tankar någon gång snart vore ju det toppen.

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0