Take a breath and reload

Uppe med tuppen. Vaknade redan 4.30, men kända att det var lite väl tidigt att gå upp. Men nu är jag uppe! Vadan detta nu då? Jo, jag ska nämligen bege mig till sjukhuset om en liten stund. Nej, jag är inte sjuk. Jag är endast medföljare. Det är Katrina som ska dit och röntgas. Hennes fot har krånglat ett bra tag nu så hoppas det blir nåt svar på vad som är fel. Och hoppas hon har hittat sitt id-kort. Haha. 

I eftermiddag tar jag mitt pick och pack och åker ut till landet igen. Johan och AnnaLena kommer till helgen så då är det ju trevligt om jag också är där. Sista helgen där jag får sova ut innan jobbet börja. Jag är lite skraj. Haha. Nej, det kommer gå bra. Jag vet det. Typ.

Nej, om jag fortsätter skriva nu så blir det bara en massa svammel! Så jag slutar.

Ha en fin dag alla.
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0