Why didn't I think about that

Åh, ibland är man lite dum. Om jag bloggar från telefonen blir det ju inte konstigt med bokstäver. Haha. Jag hoppas bara att wifin funkar, annars blir det dyrt! Höhö.

Vi hade planerat att se matchen mellan Frankrike och Sverige, men självklart har de inte lyckats fixa kanalerna ordentligt så vi kan inte se. Vi har ju inte så bra koll på vart man kan gå och se matchen heller, speciellt inte nu när båda matcherna visas samtidigt heller. Nope. Mina försöker hitta någon stream på sin dator, får hoppas hon hittar. Sista matchen för Sverige ju. (snyft)

Ja, inte vet jag vad det här inlägget var så intressant för, men men. Haha. Nu vet ni att det kaaaanske kommer normala inlägg.

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0