Blablabla



Seriöst. Jag börjar bli trött. Ca 20 sidor av mitt manus har jag lyckats skriva, och jag blir tröttare av att veta att jag skulle bli glad om jag kunde skriva minst 10 innan jag går och lägger mig. Gäsp. Trots att jag är trött känns det inte okej att skriva "blablabla" som dialog bara för att jag inte orkar bry mig. Haha. Jag har lyckats grävt fram lite kladdkakaglass. Kanske inte så nyttigt, men MUMS! Måste verkligen komma ihåg att köpa typ vindruvor eller något lite nyttigare när jag har heldagar med manus. Något att smaska på skingrar tankarna och behåller fokus. Iaf på mig ;)

När jag är klar för dagen kommer jag ha gått igenom alla Härskarringen-filmerna. Vad blir det till morgondagens plugg. Harry Potter känns ju lite långt. Förhoppningsvis dimper tredje säsongen av Supernatural ner i brevlådan så jag kan köra på den på eftermiddagen. GULD!

Goodnight and Goodbye 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0