Dreaming of you

Jag hatar att vakna upp ur en helt fantastisk dröm. Det som ändå är ganska bra är att om man verkligen tänker på drömmen och somnar igen så kan man fortsätta drömma den. Förutsatt att man somnar inom de närmsta minutrarna. Jag hade en sån där fantastisk dröm inatt, exakt vad den handlade om ska jag låta vara osagt. Dock vaknade jag klockan 7 och kände mig utvilad. Jag tvingade mig själv att somna om och sedan vaknade jag 8 igen. Mellan 8 och 9 blev det många gånger jag fick tvinga mig till sömns för att fortsätta drömma. Väl 9 bestämde jag att det inte gick längre, jag kunde inte fortsätta somna. Suck. Fler av de drömmarna tack.

In dreams also the most impossible things can come true

Min morgon har fått blivit väldigt lugn. Sitter i min fåtölj och önskar att jag hade ett par tofflor. Haha. Hade varit så mysigt ju. Vad som blir av resten av dagen är inte helt bestämt än. Som jag hade planerat skulle jag nu åka in och sätta mit på ett café och skriva manus innan jag satte mig på bussen hem till landet. Nu är jag dock lite osäker på om jag vill sätta mig på ett café. Hmm. Kanske blir direkt hem? Aja, jag får ta en varm dusch (för det är ganska kallt hos mig, därav längtan till tofflorna) och sedan bestäma för vad jag ska göra. Dagdrömma lite om min dröm ska jag göra också. I dagdrömmarna kan man ju bestämma helt själv vad som ska hända. Höhö.

Goodnight and Goodbye 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0