Feliz Cumpleaños



Idag är det inte vem som helst som får ett grattis av mig. Det är en av de absolut bästaste. Sergio Ramos. En av världens bästa på fotboll (inte bara enligt mig!!) och verkar vara helt underbar som person. Helt perfekt med andra ord. 26 år har han nu hunnit bli. Tiden går fort. Det känns som igår jag upptäckte honom springandes där på planen för sitt Spanien spelandes mot Sverige. Då han vände mitt liv kan man säga. Hade det inte varit för honom hade jag ju aldrig hittat Real (ja, och självklart med lite hjälp av Martina!!) och jag hade kanske inte åkt till Madrid på den där språkresan. Nu när jag tänker efter så skulle nog mitt liv se ganska annorlunda ut om jag inte sett honom spela den där dagen. Hur som helst, då allt det där hände och jag såg honom första gången var han endast 22 år gammal. Förstår ni vad tiden går? Jag är ju snart i den åldern. Ojojoj.
Denna dagen ska firas. Alltid kul att hitta anledningar att fira. Exakt hur detta ska göras vet jag inte riktigt. Jag får tänka över det en stund. Några idéer?

Stort GRATTIS alltså till min fina Ramos 

Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: Martina

AWW! :D shit vad tiden går!!!!!

2012-03-30 @ 13:19:14
URL: http://mrponny.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0