Something for the ones who never believe

Ojojoj, det känns som att hela jag är inlindad i plast. Haha. Och det känns som jag har brytit armen! Inte i form av smärta utan mer i form av att jag knappt vågar göra något med den av rädsla att något ska hända tatueringen. Så kan det gå. Funderar på att packa ner hälosan i väskan så jag kan hålla på och smörja hela dagen. Dock verkar det som att det höll hela natten utan att bli konstigt eller torrt så det kanske går ändå? Känns ju lite mobbat kanske att sitta och hålla på med plastfolie runt armen mitt bland allt folk ;)

Som ni kanske förstår så ska jag alltså iväg till skolan om en liten stund. Föreläsning ska det bli. Skönt att vi ska vara i BIOn, det är så obekvämt i en vanlig sal när man bara ska sitta och lyssna. Nej usch. Vi är filmfolk och då ska man vara i en bio :P
Efter föreläsningen ska jag och Johanna sätta oss en stund med vår veckouppgift. Jag hoppas verkligen hon har lite koll, för jag har det verkligen inte. Tar med mig en beskrivning av uppgiften samt kurslitteraturen för att vara på säkra sidan. Det enda jag förstår just nu är att vi ska kunna sälja in videon till chefer och vi ska tänka låg budget. Haha, det säger ju mycket...eller? 

Ikväll är det zumba. Både jag och Mina missade ju förra veckan så vi är riktigt taggade nu inför idag. Hoppas bara det går bra med min arm, det kan ju bli ganska svettigt innanför plasten tänker jag. Iiihhh. Men men, jag får ta hand om det direkt efter. Mina skulle ha bilen och köra hem mig så jag har ju inte bråttom till någon buss eller så. Hoppas inte hon har bråttom bara.... :)

Hoppas alla får en härlig torsdag!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0