Trees in the morning

Är det inte ganska sjukt kallt? Kan har varit för jag varit ute ett tag i regnet också. Eller att de på öbo inte tycker att de behöver dra på lite värme. Ganska dumt att tänka så tycker jag. Här får jag liksom sitta och frysa. Burrr.

Seminarium hade jag på morgonen och jag och Johanna gjorde vår pitch. Det gick väldans bra skulle jag säga. Agneta gillade vårt arbete och påpekade några saker som vi skulle tänka på då vi ska utveckla den nu till nästa vecka. Gjorde vi det trodde hon verkligen vi skulle kunna sälja det. GULD! Alltid kul att få sån respons måste jag säga.
Efter seminariet åkta jag med Elin ut till IKEA där vi käkade lite lunch. Seriöst, de måste lära sig att en liten portion ska vara LITEN! Man ska ju liksom inte gå ifrån med mat kvar på tallriken. Men men, det var sjukt billigt och jag blev riktigt mätt så jag ska väl egentligen inte klaga. Haha. 

Imorgon är jag fullbokad! Börjar 10 och kommer väl hem typ 22. Med lite tur kanske jag hinner hem en snabbis mellan föreläsningen och filmklubbenmötet. Jag måste ju äta något också! Och hämta kläder till zumban. Aja, det där löser sig nog hoppas jag. 

Goodnight and Goodbye


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0