Final!!


Det är smart att planera att plugga på finaldagen. Hur tänker jag? Haha. Bra koncentration. Eller? Nope. Hoppas jag kan få lite gjort iaf.

Åter till Mellon. Dagen D. Nu avgörs det. Robin Stjernberg skrev på sin facebook och frågade vem fansen trodde skulle vinna ikväll. Ovanligt många skrev Ulrik Munther. Som från ingenstans liksom. 
Det är nästan roligast att läsa vad ESC-fansen säger. De är ganska eninga. Loreen. Några säger Danny också, men de flesta vill ha Loreen. De anser att om vi skickar Loreen kan det bli Stockholm som värd nästa år och enligt vad det låter som är det något många vill. Melodifestivalen är ju trots allt den populäraste uttagningen till ESC och många säger att vår final är bättre än den stora ESC-finalen. En del av mig hoppas på Loreen för att hon är bäst, men störst del av mig hoppas på Loreen för att det vore så sjukt kul att se hur långt den kan ta oss. Hoppas Sverige delar min nyfikenhet.

Kan säga också att en av Davids dansare kollapsade bakom scen igår. Han har tydligen haft feber och dansar både bakom Saades öppningsnummer och Davids bidrag. Det blev tydligen för mycket. Dansaren kommer vara med på matinéen idag så får de se om han orkar ikväll. Hoppas det inte blir värre utan snarare bättre. Har sagt det förut och säger det igen, människorna i showbuisness måste vara de bästa. Sjukdom hindrar inte från att fortsätta jobba på. Muy Bien. 

Sjukt taggad nu och tycker tiden går alldeles för långsamt. Varför går det inte ett långt inför program innan? Haha, något att satsa på kanske? ;)

Goodnight and Goodbye 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0