A new day

Ibland kan man vara trött. Sjukt att knappt orka gå upp klockan 8. Haha. Men så är det. Jag var sjukt trött och det var knappt att jag reste mig upp. MEN, ibland får man ge sig själv en spark i baken och säga "Sluta vara så lat!". Så, jag gick upp, gjorde mig klar och knallade iväg till skolan för föreläsning. I pausen av föreläsningen upptäckte jag att internet funkar på min telefon. ÄNTLIGEN! Haha. Dock fungerar inte Spotify. Varför ska det vara något skit hela tiden? Spotify funkade ju förut liksom. GOSH! Aja, bara att börja lägga över från skivor då. suuuuck.

Efter föreläsningen gick jag bort till Willys och handlade lite som jag behövde. Snart är det dags att gå iväg igen, men den här gången in till stan för styrelsemöte med Filmklubben. Vi skulle inte hålla på mer än typ en och en halv timme. Det var tänkt med zumba efter, men Mina är sjuk så jag funderar över om jag ska gå själv eller inte. Jag känner att jag hemskt gärna vill gå, men jag vet inte om jag vill gå själv. Dessutom är jag helt dåsig efter allt manus den senaste veckan. Det är nästan så jag skulle kunna hinna hem till Once upon a time, men det är osäkert. En halvtimme liksom? Funderar lite på att köpa med lite mat också, men vi får se. Jag och matlagning är ju som bekant inte bästa vänner direkt ;) Vi får se. Jag är så velig så det är inte sant. Haha. JUST DECIDE! Eller nåt. 

Ärligt talat, jag har inget intressantare än så ;)
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0