What it feels like for a girl

Jag kör på ett inlägg ändå. Imorse när jag vaknade mådde jag kanske dåligt. Huvudet snurrade och illamåendet var ett faktum. Inte blev det bättre heller. Känns ju bra att må så när man måste sitta och plugga då det är både deadline och opposition imorgon. Som tur är så finns Katrina som kom hit med ipren till mig. Ett par tabletter och en apelsin med en massa c-vitaminer gjorde att jag nu iaf kan sitta uppe och göra någonting. Förut kunde jag bara sätta mig innan jag var tvungen att lägga mig igen. Usch. Vill inte vara sjuk. Tror dock att det här är något som kommit av att jag varit ganska stressad på sistone. Det är ju inte första gången något händer för jag stressar för mycket. Hoppas det kan kännas lite bättre imorgon. Hur ska jag annars orka sitta på ett seminarium i ungefär 5 timmar? Hua!

Det har gått helt okej med min opposition måste jag säga. Vill nästan ge Mirza (som jag ska opponera på) en stor kram för hans manus. Han har gjort grejer så det bara är att ta direkt från Story och säga vad som är bra och mindre bra. GULD! Dock har han en multiplot så det blir lite svårt med vändpunkter eftersom varje egen plot måste ha egna vändpunkter. Men men. Det kan jag nog ta ;)

Btw, har någon sett Djungelns Drottning? Som vanligt har jag på tv:n i bakgrunden och det programmet går nu. Är det någon som skrivit ner hur de ska reagera och säga eller? En människa kan ärligt talat inte vara så dum. Eller? Haha. Helt sjukt.

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0