There aint no other way

Seriöst, jag hatar Supernatural. Såg klart säsong 3 idag och den slutar ju inte direkt roligt. Jag hade ju inte så mycket val än att beställa nästa säsong också. GOSH! Serien snor ärligt talat mina pengar. Beroendeframkallande. Vad gör jag när jag gått igenom alla 6 säsonger? Dör? Eventuellt ;)

Idag har jag mått bättre. Huvudet har fortfarande varit lite sådär, men jag har iaf kunnat sitta uppe och jag kunde vara med på seminariet. Det var helt enkelt min kropp som sa emot och ville få ett stopp på all stress. Ska bli så sjukt skönt när jag kan andas. På onsdag är nästa lite "jobbiga" seminarium klart. Sen har jag bara lösnummer och skriva mitt manus (mer om det längre ner i inlägget) kvar. Iaf lite bättre. Eller just det, ny veckouppgift också. Och sen ska jag skriva text om mig själv till hemsidan för filmklubben samt kolla runt och försöka planera resa med den till maj. GOSH! Får kanske skjuta upp den där vilan. Hoppas kroppen orkar lite till. Eller ja, det märker jag ju. Säger den till riktigt så får jag ju lov att sluta helt enkelt. Men tills dess är det bara att köra...

NU till seminariet. Jag fick rest. Vi var tvungna att ha 85 sidor och det hade ju inte jag. Drygt 10 sidor till ska jag få till på 2 veckor. Det ska nog gå. Känns ändå okej för det var bara en som inte fick rest. PUH! Opponeringen gick super och de andra tyckte jag hade väldigt bra. Fick nästan skäll för att jag tagit allt de skulle säga. Skönt att Oliver också tyckte det var bra. Då kan man iaf pusta ut när det gäller den. 
Jag valde att ha min Realtröja på mig idag, alltså nya mjukisen och INTE Higuaintröjan. Olivers första reaktion var ett förvånat uttryck om att jag ju faktiskt var fotbollsfantast på riktigt. Haha jaaaaaa, vad trodde du? Sen började Mirza fråga om hur det gick i matchen igår och då blev det inte lika roligt längre. Haha. De spelade lika nämligen så nu är de bara 8 poäng före Barca. Det var han väl inte tvungen att ta upp? Jag hade precis accepterat det när han tog upp det och därmed rev upp mina sår. Höhö. Illa. 
Sist måste jag faktiskt skriva av mig och berätta att jag tycker Oliver är fantastisk. Jag älskar ju Agneta som ni alla kanske vet, men fasiken, jag älskar nog Oliver mer! Haha, jag som var lite rädd för honom först ;) IAF, anledningen till detta är för jag tycker han kommer med så sjukt bra förslag på förbättring och verkligen engagerar sig i varje students manus. Dessutom är hans förslag åt det håll jag vill att det ska gå, medan Agnetas var mer ifrån det. Åh, synd att jag bara har honom en gång till innan slutexaminationen med Agneta :( 

Sova nu kanske? Maybe...
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0