We gotta hold on to what we got



Jag tror inte att jag ska kolla, med bild, då Real spelar. Det värker i mig att se. Eller, inte just att se dem spela, utan mer över att jag inte kan vara där. Att jag inte är i Madrid. Det är bara 3 månader ungefär innan jag är där, men det spelar ingen roll. Jag vill vara där nu. Jag vill vara där jämt. Hur gör folk som flyttar till andra länder bara sådär? Jag vill också. Då min examen är tagen kommer jag ärligt ta en funderare över det där med flytt. Det enda problemet är ju att man inte känner någon. Haha. Men som jag skrev i min reseberättelse; Madridborna får en att känna sig del av en stor familj. GAAH, vi får se. Förlåt för allt Madridtjat!

Higuain gjorde nyss sitt 20:e mål den här säsongen, vilket jag ser som ett tecken. Jag har därför mailat tatueraren igen. Nu ska det bli av! Har bestämt mig också (typ) att det blir handen. Yes, let's go ;)

Goodnight and Goodbye 

Kommentarer
Postat av: Martina

Haha ja jag funderade just på hur det gick med dina planer på en tatuering!

2012-03-14 @ 23:29:08
URL: http://mrponny.blogg.se/
Postat av: Emma

Han mailade ju aldrig tillbaka! ;) Men nu hoppas jag han hör av sig :)

2012-03-14 @ 23:54:53
URL: http://rockpophiphop.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0