What day is it?

Varför känns det som söndag? Jag är inte helt säker på att det inte är söndag. Det kan vara söndag. Är det söndag? Hmm. Nej, det är lördag. Only lördag. På något sätt känns det lite som att jag fått en extra dag till pluggandet. Kan det vara så? SÅ det egentligen faktiskt är söndag? Fundera över det ett tag.

Idag har jag inte klivit utanför dörren. Känns lite hemskt faktiskt. Inte ens tagit en promenad. Imorgon kommer jag återigen behöva en liten längre promenad för att fylla på luften. Haha. Anledningen till detta hemska är självklart pluggande. Jag har skrivit två treatment till Manusproduktions kursen, läst igenom en annan i manuskursens manusutkast, skrivit lite tankar kring det manuset jag ska opponera på, läst på lite i Story så jag kan referera i min opponering samt skrivit lite på notiserna jag ska skriva till Lösnummer. Utöver det har jag precis ställt in lite scones i ugnen. Är det sjukt gott eller? Kan inte få nog! Dessutom är det mysigt såhär på kvällen med scones och när man pluggar är de tummen upp. Mer plugg/scones åt folket! MUMS, det luktar ju AMAZING inne i lägenheten nu (ja, jag har haft i vanilj för det är det bästa som finns!!).

Snart ska jag försöka göra det där Ramos-inlägger jag pratade om för ett tag sen samt ett om ESC och den svenska invasionen. Up next...

Goodnight and Goodbye 



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0