You can't go back to before



Jag satt och sparade ner lite bilder från min facebook till den här datorn, eftersom nästan alla kommer från Notis. När jag gjorde det kom jag på att en som jag gått i samma klass som har laddat upp klasskortet sen lekis. Självklart var jag tvungen att spara ner det också. Tror inte ens jag har kvar det... När man ser på kortet så slår det en hur sjukt längesen det var nu. Och typ ingen ser ju likadan ut heller. Haha. Jag ser verkligen ut som en kille här! Tur att man förändrats något iaf ;) För den som kanske inte ser så är det jag som står längst upp i kanten med delfiner på tröjan. Aww, börjar nästan sakna alla, eller iaf några. Dock skulle jag nog INTE vilja gå tillbaka. Känner mig ganska nöjd med att ha kommit dit jag är nu. Inte vill jag gå igenom allt på nytt. Nope. Men minnas tillbaka och le kan jag gärna göra :)

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0