Forever til the end of time



Jag vet, inte behöver ni väl se den här igen!? Men jo, det behöver ni! Även om jag är väldigt partisk så tycker jag ju ändå att den är bäst och jag vill ju o så gärna att den ska gå och vinna. Det vore ju så fantastiskt! 
För sakens skull tog jag faktiskt framträdandet från finska The Voice (btw, varför har de så stor scen när vi hade så liten?) så det blir lite nytt. 

Loreen - Euphoria

Ja, min lilla inför tar slut här. Imorgon börjar den där veckan jag längtat efter så länge. Så nu håller vi alla tummarna, okej? SWEDEN 12 POINTS!

Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: Vicky

faktiskt en av dom bättre som varit med på sistone. :)

2012-05-20 @ 12:18:02
URL: http://vickys.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0