I hear the echo of our hopes



Nu tycker jag vi tar ett av årets bidrag. Det är Frankrike som får stå i ljuset idag. Jag gillar hennes mörka röst och låten är helt okej. Inte den bästa jag hört, men som sagt helt okej. Tycker franska är ett fantastiskt språk och när jag är klar med spanskan funderar jag på att försöka lära mig det. Det är ju helt klart ett Eurovisionspråk så det känns som att jag borde lära mig det. Haha. Kanske innan jag ger mig på grekiskan? Vore kul att följa upp italienskan också. Haha, oj vad drömmar jag har. I'm full of it ;)

Tillbaka till Eurovision. Jag funderar över hur detta ska göras på scen. Kommer hon kunna leverera på scen. Det är trots allt det som räknas i den här tävlingen. Det är en speciell låt som inte kan göras hursomhelst. Kan bli fiasko, eller så blir det hur bra som helst. BTW, är det bara jag eller är hon sjukt lik Lisette Pagler? Haha

Anggun - Echo (You and I)

Är det en vinnare tror ni?
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0