My week

Yes, då är det  måndag och ny vecka igen. Inte vilken vecka som helst heller. Eurovisionveckan!! GAH! Haha, men ja eftersom jag verkar ha fastnat i det här med att ställa upp hur veckan ser ut så kommer det här:

Måndag - Idag blir det möte med Lösnummer. Nya styrelsen inför hösten ska bestämmas samt vad som ska vara med i sommarnummret (det som kommer precis i början av nästa termin). Lite beroende på hur länge vi håller på tänkte jag ta en långpromenad senare. Vädret är ju så fantastiskt fint och Spotify på mobilen har börjat fungera igen med en massa bra musik. 
Tisdag - Jag och Elin måste skriva en respons på en annan grupp. Sen är det möte med filmklubben. Vi har en del att prata om verkar det som. Också en föreläsning om pitchning ska hinnas med innan jag beger mig hemåt, tar fram finglasen och tittar på första semifinalen av Eurovision. 
Onsdag - Seminarium. Examination säger de att det är, kanske för att det är sista innan vi ska lämna in manusportföljen. 
Torsdag - Handla? Sen är det andra semifinalen OCH Loreen tävlar. Finglasen fram återigen. 
Fredag - Dags att åka till Lindesberg igen. Jag och Elin ska försöka få ordning på så mycket vi kan inför inlämningen. Sen blir det eventuellt grillning. Några kompisar till Elin skulle komma. Kan bli trevlans. Efter det åker jag hem igen över helgen.
Lördag - Den stora finalen!! Hur det än går och även om Sverige inte är där så ska det bli sjukt spännande. Ni vet ju att jag utöver Sverige håller på Spanien och de är ju redan i final ;)
Söndag - Morsdag. Då får vi krama på alla mammor lite extra. Dessutom är det elitloppet vilket hela min familj ska kolla på. Jag är ju inte väldigt intresserad, men det är ju trots allt tradition ;)

Yes, så ser det ut. Dessutom ska jag läsa igenom och skriva en opposition till nästa vecka. Men det känns som att jag har tid till det. Kommer gå super!

Hoppas alla får en fin vecka och håll tummarna för att vädret håller i sig!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0