What to do?



Seriöst, vad ska jag göra? Man kan köpa ett Box Set på Adams hemsida för 385 kronor och får en massa fina saker. Dock har jag ju redan förhandsbokat skivan och allt. Men här får man ju båda skiva och DVD plus vinylskiva och en massa sådana dära postergrejser (tror det är det iaf). Åh, så fint! Asså, pengarna har bara försvunnit den här månade och det jag har kvar måste typ gå till mat. Det enda utöver det är typ bion på fredag. Men... Jag har ju lite pengar undanstoppade som inte är tänkta till Madrid och som jag ska kunna använda om jag verkligen vill ha något och kanske inte har råd. Men ska jag verkligen använda dem till det här? Tänk om det kommer något annat som jag verkligen vill ha. Allt kommer ju inte gå åt till den här, men ändå. GOSH! Vad ska jag göra? Vad skulle ni gjort?

Nej, usch. Nu ska jag fortsätta kolla på när de försöker få tillbaka Maredith till livet. Söt Denny håller på och pratar med henne nu. Åh, han är så fin. Och de är så fina. Meredith och Derek. Och.. Nej vad jag töntar! Nu slutar jag. Typ. Haha. 

Btw, städningen blev bara halvfärdig. Typ. Jag fastnar ju så lätt. Den här gången fastnade jag i att fixa så jag fick spanska flaggan på min frys. Den låg ju bara och skräpade annars. Min Realflagga sitter på byrån, men det blev inte lika bra. Flaggan var för stor. haha. Får se hur det blir med det. Och städningen får väl komma typ imorgon igen. Måste försöka skriva lite på vårt beställningsmanus nu...

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0