Första Mötet

Har varit iväg under dagen på filmvisning av filmerna som är gjorda efter mitt kortfilmsmanus "Första Mötet". Usch vad nervöst det var att sitta där och veta att alla kollade. Lite som när man själv är med på bild. Tänk om alla skulle hata det liksom!? Men det gick bra, tycker båda grupperna gjort bra jobb. Min favorit är den första vilken också är den som vågat ta ut det lite och faktiskt säga saker som kanske inte stod i manus. Det blir så mycket mer äkta när skådespelarna vågar. Att bara säga det som står blir lite som att läsa innantill. Tycker manus mer är som en inspiration. Här nedan är dem dock. Som sagt, den första är favoriten och jag tänkte kolla om jag får använda den i framtiden i CVt. Hoppas. 





Enda problemet med första är att mitt namn inte står med!! AAHH! Aja..

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0