Lambert live in concert


Jag fick just veta. Adam kommer till Helsingfors 22 mars. De tyckte att man skulle boka upp det datumet då det varit så ljum respons från media och radio i Sverige. Det kanske blir någon spelning i Danmark eller Norge. Annars får jag väl åka till Finland då. Är det någon jag skulle kunna åka till ett annat land för att se då är det Adam. Finns några fler på den listan, men det här är första gången det kan bli aktuellt. Problemet är bara att jag inte vet om jag får någon med mig. Ia verkade lite intresserad och jag har kollat med Mina. Någon annan som känner sig sugen?

ÅH, vad jag har längtat efter den här konserten! En konsert till från vissa bröder och drömkonserterna är fixade för något år framåt! :D

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0