En el fuego

Jag har inte extremt mycket att säga, men som vanligt skriver jag ändå. Haha. Idag blev det en extremt lång sovmorgon. Hur skönt som helst! Jag har också hunnit klart på den del av mitt Harry Potter-projekt som involverar att kolla igenom alla filmerna. Muy Bien. Nu resten av dagen ska jag försöka städa och fixa lite sånt. Jag och Ia kom på nästan världens bästa idé igår inför våren, men vi får se hur det blir med det. Hur som så är ju hela hösten nästan kvar och det måste städas i det jag har nu. Jag skulle behöva en tvätttid också, men har inte fått någon idag och tror inte jag hinner med imorgon heller. Får se. Det är ju heldag imorgon med en massa olika saker. Bland annat starta-eget-lunch, introduktionsföreläsning och ledarutbildning. Mer om det imorgon eller senare. 

Jag kan ju meddela också om att nervositeten redan har börjat göra sig påmind. Kvällen kommer inte bli rolig på den fronten. Jag börjar fundera på om det verkligen var så smart att dra till O'Learys ändå, jag brukar ju vara lagom rolig när jag är som värst nervös. Usch och fy. Nej, men vi kör. Jag måste stötta pojkarna på bästa sätt och i detta fall får det bli på O'Learys. I övrigt kör jag all in idag. Realmugg imorse. Realglas kommer sedan till maten. Realtröja senare och eventuellt min Madridista- eller Madridhalsduk. Spansk musik hela dagen också. Let's Gooooooo. 

Ha en bra söndag nu alla och om ni får en stund över kan ni väl hålla en extra tumme för mina grabbar?
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0