En vanlig söndag

Jaha, då blev jag själv en stund. Lika bra det så jag kan få lite pluggande ur vägen. Hela tanken med att åka hem hit var ju för att kunna plugga, men som vanligt har det blivit en massa andra grejer. Styrketräna är då inget jag behöver ägna mig åt när jag är här. Bland annat har det burits in hinder, plockat ved och så självklart garderob från IKEA. Har kollat lite i rummet jag ska flytta in i. Hur FN ska jag ställa saker!? Hmm. Jag hängde iaf upp min Audrey Hephurn (stavas hon så?) tavla. Åh vad jag älskar den tavlan. Köptes på IKEA igår. Bra köp!
 
Nej, nu ska jag läsa lite. Marknadsföring av film är ämnet i boken. Kanske är roligare än det låter. Kanske. Sen är det packa och åka tillbaka till stan. Tack för mig!
 
Hoppas ni har en bra söndag alla!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0