I don't believe it

Den där boken kändes inte alls som något jag kan ha hjälp av. Skit. Jag har en del av en text jag ska kolla och hoppas på den. Kanske ger boken en extra gång, men den riktar mer in sig på inte så stora produktioner och det är ändå ganska stora produktioner som jag har i fokus. Som sagt, får se om den får en chans till eller inte.

Om någon ska gå till ÖBOs huvudkontor någon gång kan jag säga att iaf en i receptionen är hur gullig som helst. Det tog inte lång tid att säga upp lägenheten även om hon skrev och klickade lite galet hela tiden. Haha. Ja, nu ska jag vara ute sista december iaf, vilket inte är några problem då jag planerar att vara ute tidigare än så. Muy Bien.


När jag ändå håller på, är det någon som vill gå på bio i veckan? Det är ju höslovstider så man kan gå mitt på dagen. Är sjukt sugen på att se nåt. Var alldels för längesen jag var där nu! Hojta om ni har något på gång :)

Nu ska jag fortsätta panika kring forskningsöversikten. Kanske skriva lite på synopsis. Mycket roligare ;)
Goodnight and Goodbye


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0