I heard an angel cry

Måndag igen. Förvånande vaknade jag ganska tidigt. Här har jag vant mig vid att sova bort nästan hela förmiddagarna, men här sitter jag nu och förundras över att klockan bara är 12 och inte typ 15. Så kan det gå. Ganska bra ändå. Till min förskräckelse upptäckte jag dock att jag har första deadline på min webbkrönika idag. GAH! Som tur är har jag börjat lite smått med den, men ändå. Bara att skriva och hoppas på att den kan bli någorlunda bra. I veckans krönika kan jag avslöja att jag återigen tar mig tillbaka till Madrid. Mer om det senare när den ligger ute att läsa. 

När krönikan är inne tänkte jag ta bussen upp till stan och gå till ÖBO för att säga upp min lägenhet. Jag fattar ju inte vilket kontor jag ska gå till så jag testar huvudkontoret då den andra har så dumma öppettider. De har en timme öppet i eftermiddag så jag får väl gå dit om det inte går bra på huvudkontoret. 
Utöver det blir det plugg, plugg, plugg. Jag har läst lite i marknadsföringsboken och jag tror jag fattar ungefär vad den handlar om. Jag har även fått mail om att biblioteket köpt in en E-bok som jag ville ha. Super! Ska läsa lite i den också tänkte jag och se om jag kan få något grepp om vad den handlar om. Senast imorgon tänker jag mig att jag måste bestämma om det här med filmmusik som marknadsföring är något att satsa på eller om jag måste byta till filmmusik som narration. Blir ju lite mer bokletande då OCH jag måste hålla mig till sånt som går att få tag på direkt, jag kan alltså inte fjärrlåna. Hmm. Hoppas det blir bra. 

Nu ska jag fortsätta med dagen. Hoppas ni har det bra!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0