I'm fighting for a spot in the light

Nu har jag skickat iväg mailet till han som mailade om praktikplats. Hoppas han inte avskräcks av allt som står. Kanske skulle skrivit att jag är intresserad även om det inte är inom kursen jag läser. Hmm. Äsch, nu får jag se vad han svarar. Tror jag ska maila till NA igen som reserv. Hur svårt är det att svara på mail liksom? Grr. Fast, jag hoppas ju verkligen på den här andra praktikplatsen. Äsch, jag berättar. Skit samma. Det är ju inte som att mina chanser försämras om jag berättar ;) Praktikplatsen är på Melodifestivalens webbredaktion med att skriva. Eftersom praktiken bara sträcker sig över just Melodifestivalen kunde de eventuellt förlänga till över Eurovision också. Hur perfekt skulle det inte vara för mig? GAH! Blir tokig. MEN, nu kan jag inte göra så mycket mer. Jag ville skicka med mitt projektarbete som handlade om Eurovision, men självklart hittade jag ingen klar version på datorn. Fattar inte var det tagit vägen. Så frustrerande. Äsch, lite artiklar skickades med iaf, bland annat när jag skrev om och recenserade SMASK. Kom igen, det är ju Musikhögskolans Schlagerfestival. Haha. Perfekt. Lite Hjalmar och min krönika om att drömma stort bidde det också. Nu är det som sagt bara att invänta svar och hålla tummarna. Hårt. 

Nu är jag för övrigt hemma i stan igen. Real spelar och Higuain gjorde mål efter 8 minuter. Stort hjärta. Han borde få spela mer. Hoppas iaf de håller i ledningen och vinner. Det här är ligan och där behövs som sagt alla poäng de kan få. Att tappa är inte ett alternativ. Kom igen pojkar!

Förresten, om ni är sugna på att få hem ett julkort i brevlådan så är det bara att hojta adress. Jag har nämligen blivit vuxen och planerar utskick. Julkorten inhandlade idag. Muy Bien.

Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: Martina

Jag anade att det handlade om Mellon! :D Åh, jag håller alla tummar jag har! :)

Svar: haha, jag kanske inte var så hemlig ändå ;) IH!
Emma

2012-10-29 @ 08:47:22
URL: http://mrponny.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0