Love memory part II

Det firades tidigare med en fika på Hälls. Man kan säga vad man vill, men jag och Martina är nog lite bäst ändå. Som sagt, hur många firar egentligen årsdag för en konsert? Vi gör, när det är en så fantastiskt bra konsert. 


Prat om minnen och annat skojs. "Vegetarisk sushi". Fortfarande roligt. Haha. Blev lite twittrande också, någon mer än planerad, och en önskan om en retweet. Har ännu inte kommit. MEN, ännu är det inte försent. Alla kanske inte har klivit upp och sett än ;) 

Nu är det att fortsätta lite med uppsatsarbetet och eventuellt plocka upp en tråd jag hittat kring mitt manus. Jag mailade även NA och praktik. Får se vad det ger. Håll tummarna!! Vore så fantastiskt kul!

Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: Martina

Haha! Vi är bättre än bäst! :D

Svar: haha ;)
Emma

2012-10-16 @ 23:00:43
URL: http://mrponny.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0