Love memory


Tack vare Martina (TAAAAACK!!) fick jag till min stora glädje veta att Spanien spelade på en av mina kanaler. Genast kopplade jag om och möttes av den spanska nationalsången samtidigt som kameran filmade just min favoritpojk. Ramos. Kärlek i hjärtat. Satt i nån minut och bara försökte få bort det fåniga leendet från ansiktet. Haha. Så typiskt mig. Sen försökte jag få det till att jag offrade Hollywoodfruarna för att se Spanien, men Martina såg igenom mig och påpekade att det finns på play. Aja. Jag får vara extremt dramatisk för mig själv istället ;)

Nu ska jag titta match och tänka tillbaka på i somras. Minnen <3 Och samtidigt hoppas att det inte blir några skador på mina Realspelare och det gäller även Benzi som spelar i Frankrike. Vi har inte råd med fler skador. Ta hand om er pojkar!

Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: Martina

What are friends for? ;)

2012-10-16 @ 23:00:18
URL: http://mrponny.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0