Night and Morning

Sådär, då var WIP av forskningsöversikten inlämnad. Känner mig ändå ganska nöjd. Får se på fredag om Åsa också är det ;)

Imorgon är det Seniorbio på Roxy där de visar Hotell Marigold. Jag är extremt taggad på den filmen och planerar att gå. Får se om någon har lust att följa med eller om jag ska göra mitt första ensamma biobesök. Problemet är ju bara att stolarna i stora salen på Roxy är så extremt osköna. Haha. Men ibland får man kanske bita ihop ;) 
En annan fundering jag har är att sätta klockan på 4.50 till imorgon. Jag missade ju dagens Ellen när Joseph Gordon-Levitt var där och det går i repris 4.55. Är han värd det? Mmmmmmja jag tror nästan det. Jag kan ju alltid somna om när han har varit. Inte behöver jag se allt inte ;) höhö

Det här kändes ju värt.. Eller nåt.
Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: Martina

Haha duu är galen! ;) Men som sagt, du kan ju somna om sen ;) Jag blev ju nästan sugen på att se hans nya film! Trots att han är lite omgjord i den filmen.. ;)

Svar: Haha, men jag vaknade halv och bestämde mig för att jag inte orkade, så jag missade igen :( Åh, jag är också lite sugen på den!! Det är ju fortfarande han liksom ;) hehe
Emma

2012-10-17 @ 23:32:00
URL: http://mrponny.blogg.se
Postat av: Martina

Haha, synd att det var så HIMLA tidigt.. oh well. Åhåååå, jaa men då kanske vi ska ta och se den dåå? ;)

Svar: Det tycker jag!! Eller tror du den är väldigt spännande? Neeeej.. eller? haha ;)
Emma

2012-10-18 @ 12:50:32
URL: http://mrponny.blogg.se
Postat av: Martina

Spännande? haha :D Det är väl bra? Eller vad menar du? x)

Svar: Haha, jo sant. Men eftersom den är från 15 kanske den är läskigt spännande med alla mord och sånt... om du förstår. Men jag vet inte. Den är säkert jättebra! ;)
Emma

2012-10-18 @ 18:39:26
URL: http://mrponny.blogg.se
Postat av: Martina

Jo, jag förstår :) Men nää, jag tror inte den är så himla rå.. inte råare än nån annan ;p typ Batman.. ^^ Fast jag vet inte.. men kändes inte som det när man kollade på trailern iaf :)

Svar: Nej det är nog kanske ingen fara. Men åh, då vill jag se! :D
Emma

2012-10-18 @ 19:58:02
URL: http://mrponny.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0