Om Solsidans produktplaceringar..


Är det bara jag som stör mig på att tidningarna varje vecka kommenterar produktplaceringarna i Solsidan. Jag menar, om man ser på programmet så märker man det väl. Gör man inte det så tror jag helt enkelt man inte bryr sig. Det känns som ett klassisk exempel på att det finns för lite annat att skriva om. Något intressantare borde det väl finnas? Att McDonalds visades väldigt tydligt kunde väl ingen missa? Okej att folk skriver på bloggar, forum och twitter, men seriösa tidningar? Dock har de ju ofta olika tester som "hur mycket kan du om hollywoodfruarna?". Men ändå. Just det här tycker jag var lite onödigt. Men aja, smaken är väl som baken. Det finns säkert många där ute som tycker det är extremt intressant att läsa om. 
Jag undrar om jag ens bloggat om det om jag inte sett avsnittet av The Big Bang Theory där Leonards mamma påpekar att Leonord alltid kommenterar de uppenbarliga sakerna. Haha. I don't know.

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0